Emaitzak: 3

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (3)
En los últimos años el turismo urbano, consistente en visitar ciudades con una gran variedad de atractivos turísticos, se ha incrementado debido al creciente interés en actividades culturales (visita a museos, galerías de arte y exposiciones, asistencia a teatros, festivales y musicales), actividades gastronómicas y enológicas típicas de la ciudad o de la zona, la generalización delshoppingcomo actividad de ocio y al abaratamiento en los medios de transporte (debido a la liberalización del tráfico aéreo y la aparición de compañías aéreas de bajo coste). Azken urteotan, hiri-turismoa —erakargarritasun turistiko asko dituzten hiriak bisitatzea, alegia— asko ugaritu da; izan ere, gero eta interes handiagoa pizten dute hiriko edo inguruko kultura-jarduerek (museoak, arte-galeriak era erakusketak bisitatzea, eta antzerki, jaialdi eta musikaletara joatea) eta jarduera gastronomiko eta enologiko tipikoek, asko zabaldu dashoppinga aisialdiko jarduera gisa, eta garraiobideak merkatu egin dira (aire-zirkulazioa liberalizatu eta kostu txikiko aire-konpainiak agertu direlako).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

ir de compras (70,6%), pasear por el campo (58,1%), visitar a familiares o amigos (55,8%), realizar visitas culturales (52,9%), ir a la playa (40,9%), disfrutar de actividades gastronómicas (54,4%) y salir de copas (36,2%). erosketak egitea (% 70,6), mendialdean ibiltzea (% 58,1), senideak edo lagunak bisitatzea (% 55,8), kultura-bisitak egitea (% 52,9), hondartzara joatea (% 40,9), jarduera gastronomikoak egitea (% 54,4) eta kopak hartzera joatea (% 36,2).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

ir de compras (84,5%), realizar visitas culturales (82,4%), actividades gastronómicas (63,5%), pasear por el campo (46,6%), salir de copas (44,2%) y visitar a familiares o amigos (35,2%). erosketak egin (% 84,5), bisita kulturalak egin (% 82,4), jarduera gastronomikoak egin (% 63,5), mendialdean ibili (% 46,6), kopak hartzera joan (% 44,2) eta senideak edo lagunak bisitatu (% 35,2).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura